100-годишен метод ще ви помогне да организирате по-добре работата си

100-годишен метод ще ви помогне да организирате по-добре работата си
Източник: iStock/Guliver

Добрата организация е основата, на която лежат продуктивността и успехът в кариерата. Тя е особено важна за родителите, опитващи се да балансират между служебния и семейния живот.

В тяхна помощ може да бъде т.нар "метод Айви Лий", пише Business Insider. Представлява лесен, но ефективен начин за оптимизиране на ангажиментите. Всяка вечер, след като децата са си легнали, сядат и записвате шестте най-важни неща, които трябва да свършите на следващия ден. Подреждате ги по важност и сутринта започвате с номер 1. Никога не си предвиждайте повече от шест задачи и се заемайте само с по една наведнъж. Ако не успеете да приключите с някоя, автоматично я прехвърляте в списъка за другия ден.

Как този метод помага? Предварителното планиране намалява напрежението и ви спестява енергията, която ще хвърлите тепърва да уточнявате нещата сутринта. Будите се с вече взети решения и така сте по-спокойни и съсредоточени.

4 неща, които всеки заслужава на работа

Никога няма да бъдете абсолютно доволни от работата си, защото перфектно работно място просто не съществува. Но все...

Методът Айви Лий датира от 1918 г., когато консултантът Лий е нает от президента на голяма корпорация за производство на стомана да подобри продуктивността на предприятието. Лий предлага своята стратегия на началника първоначално безплатно, за да я изпробва. След три месеца той е толкова доволен, че му плаща колосалната за онова време сума от 400 000 долара. 

 

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.