3 неща, които всеки лидер може да научи от грешките на Джон Сноу

3 неща, които всеки лидер може да научи от грешките на Джон Сноу

Преди дни започна седмият сезон на най-популярния сериал в света - „Игра на тронове“. Зимата дойде, а с нея и нови проблеми за любимите ни герои. Освен да съпреживяваме случващото се с тях обаче, ние можем и да научим много от него. Джон Сноу например постепенно се издигна до Крал на Севера благодарение на качествата си. И сега му се налага да взима важни решения. Той обаче направи някои грешки като лидер. От Inc. com посочват кои са те и защо не бива да ги допускаме.

1. Не се доверявайте на хора само заради високите им постове

В епизода Джон не послуша сестра си Санса и прости измяната на родовете Ъмбър и Карстарк, който се биха на страната на негови противници. Заради старите дружби той отново реши да приеме наследниците им. Урок: Много лидери се вслушват в съвети само защото идват от хора на определени позиции. Често обаче личности извън сферата или такива с по-нисши постове могат да дадат по-обективно мнение. Стремете се винаги да изслушвате различни гледни точки.

Първият епизод от новия сезон на „Игра на тронове“ потроши рейтинг рекорди

В неделя, 16 юли, бе излъчен първи епизод от седмия сезон на „Игра на тронове“. Продуцентите на сериала...

2. Бъдете търпеливи и се фокусирайте върху крайната цел

Джон Сноу почти загуби важна битка, защото не успя да запази спокойствие, когато беше провокиран. Урок: Лидерите трябва да са търпеливи. Дори да не ги заплашва нашествие от Бели бродници, те трябва винаги да гледат голямата картина и да влагат старание във всяка стъпка от пътя.

Един от най-обичаните певци с роля в "Игра на тронове"

Най-гледаният сериал в света - "Игра на тронове" (Game of Thrones), стартира своя седми сезон на 16 юли. Първият еп...

3. Скромността не означава, че не можете да промените света

В много случаи Джон Сноу като че ли не осъзнава цялостния ефект, който управлението му има върху много други хора. Урок: Макар да не ръководят големи армии, лидерите са пример за десетки служители. Те трябва да ценят работата, която подчинените им вършат, да показват, че виждат усилията им и да им благодарят за тях. Именно по този начин се изгражда лоялен, мотивиран и продуктивен екип.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.