5 трика, чрез които магазините за дрехи ни карат да харчим повече


5 трика, чрез които магазините за дрехи ни карат да харчим повече
Снимка: iStock/Guliver

13179

Големите ритейл играчи използват различни психологически техники, за да повлияят подсъзнателно на клиентите и да ги накарат да изхарчат по-голяма сума. От BrightSide описват някои от тези трикове. 

1. Червени надписи "Разпродажба". Освен че привлича вниманието, червеният цвят създава усещане за спешност и потребителите решават, че бързо трябва да влязат в магазина.

2. Дрехите и аксесоарите са подредени в сетове и комбинации. Радко ще видите манекен със само една дреха. Виждайки цялостен, комбиниран тоалет, клиентите се изкушават да си купят повече неща.

3. Определени обекти забавят потребителите. Магазините искат да прекарате там колкото се може по-дълго време, затова поставят рафтове, закачалки, маси с дрехи и т.н на такива места, че посоката на ходене да не е права, а да трябва да се заобикаля, спира. Така клиентът се забавя и разглежда повече стоки.

4. Рафтовете с дрехи с намаления са близо до пробните. Ако вече сте си избрали дреха, която да премерите, от предната част на магазина, е доста вероятно да вземете и някоя от намалените точно преди да влезете в пробната.

5. Аромати и музика. Търговците залагат на ярки цветове при обзавеждането, на динамична музика, подобряваща настроението, и на миризми на цветя. Тези неща също карат клиентите да се задържат повече в магазина. 

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80911
  • GBP
    1
    2.28725
  • JPY
    100
    1.19659
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички