7 начина да подобрите отношенията си с шефа

7 начина да подобрите отношенията си с шефа
Източник: iStock/Guliver

Началникът ви е човек, с когото общувате всеки ден и е важно отношенията ви да са добри не само заради кариерата ви, а и заради спокойствието ви и цялостната атмосфера в службата.

Разбира се, подходът към всеки трябва да е различен спрямо характера му. Според Forbes обаче съществуват няколко универсални правила, които могат да подобрят връзката с шефа ви.

1. Помнете, че началникът ви си има своите тревоги и страхове, своите амбиции и надежди. Не го разглеждайте като безчувствена машина, чиято единствена цел е да ви вгорчава живота.

Какво да правите и какво да НЕ правите, когато търсите работа

Търсенето на работа може да бъде безкраен цикъл от изпращане на CV-та, нервно очакване, разочарование и нови кандид...

2. Опитвайте се да поглеждате нещата от позицията и на шефа си и да си обяснявате мотивите му. 

Ако искате да имате успешен ден, направете това веднага след събуждане

Мразите ли сутрините? Много хора имат проблем с ранното ставане и не знаят как да започнат деня си продуктивно. А и...

3. Изразявайте благодарност, когато шефът ви даде добър съвет или ви помогне с нещо. Покажете, че оценявате подкрепата му.

4. Споделяйте своите притеснения, недоволства и оплаквания, но вместо само да мрънкате, предлагайте и решения за тях.

5. Не премълчавайте недоразуменията. Нека комуникацията между вас да е максимално открита и коректна.

6. Когато шефът ви не се държи особено мило, не го приемайте лично. Всеки има стресови моменти, важното е да знае как да ги преодолява.

7. Мислете за собствените си дългосрочни цели. Не е речено, че трябва да сте първи приятели с шефа. Достатъчно е да поддържате честни, професионални отношения, които помагат и на двама ви в работата.

 

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.