7 знака, че не организирате времето си правилно

7 знака, че не организирате времето си правилно
Източник: iStock/Guliver

Само защото всеки ваш миг е запълнен с някаква дейност, не означава, че управлявате времето си правилно. Значи, че просто сте много заети. В резултат на което вероятно се чувствате стресирани и претоварени.

Организацията на времето може да повлияе на всеки аспект от живота ви, пише Inc.com. Затова е важно да разгледате тези седем признака, че все още не се справяте достатъчно добре с нея.

1. Често закъснявате за срещи и с крайните срокове.

Никога не приемайте работа, преди да сте наясно с тези 8 неща

Когато човек търси работа от доста време, се изкушава да се хвърли на първата възможност, която му се предостави. А...

Закъсненията правят много лошо впечатление, затова трябва да направите всичко по силите си да се преборите с тях. Излизайте по-рано и си оставяйте поне 10 минути "буфер".

2. Не поставяте себе си на първо място.

Позволено ли е да се плаче на работа?

Едва ли е имало човек, на когото да не му се е доплаквало на работа заради стрес, конфликт, обвинение, умора или по...

Вечно се съобразявате с графиците на другите и се стараете да е удобно за тях. Така сте принудени да тичате нагоре-надолу, за да удовлетворите нуждите на всички, освен вашите. Вместо това трябва да поставяте своите най-важни задачи на първо място.

3. Не си извеждате лични приоритети.

Хубаво е да си правите списъци, в които подреждате задачите по важност. Иначе ще се загубите в морето от ангажименти и накрая ще ви се струва, че сте отделили много време, а не сте свършили почти нищо.

4. Постоянно си търсите оправдания.

Извинението "нямам време за това" не бива да присъства в репертоара ви. Време винаги може да се намери, просто е нужда добра организация.

5. Нерешителни сте.

Отделяте ли много време, за да вземете дори и най-простото решение? Не всичко в ежедневието си струва да му отделяте толкова внимание. А и в повечето случаи можете да промените посоката си на действие в процеса на работа.

6. Твърде изморени сте.

Когато не отделяте достатъчно време за почивка, не сте ефективни и в работата си. Всяко задължение ви отнема повече време от обичайното и крайният резултат не е задоволителен. Затова се старайте да релаксирате пълноценно, когато можете.

7. Не можете да казвате "не".

Няма нищо лошо в това да откажете услуга или задача, ако наистина не можете да се справите и с нея точно сега. Дори е важно да го правите от време на време, за да се окажете в състояние на т.нар "бърнаут".

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.