Българска кампания в социалните мрежи е сред 5-те най-добри в Европа


Българска кампания в социалните мрежи е сред 5-те най-добри в Европа
Снимка: APRA

2698

Кампанията „Ветеринарни лекари на живо“ на PURINA® е сред петте най-добри в категорията „Кампания в социалните мрежи“ в престижния международен конкурс SABRE Awards. Ежегодно в комуникационния форум участват кампании от Европа, Африка и Близкия изток, като през 2018 г. броят им надхвърля 2500. Инициативата е разработена в рамките на дългосрочното партньорство между PURINA® и APRA Porter Novelli и ще се бори за първа награда на финала на конкурса през месец май в Амстердам.

Кампанията участва и в конкурса BAPRA Bright Awards на Българската асоциация на ПР агенциите, който се проведе късно снощи в София. Екипът на агенцията спечели 5 награди, а отличените проекти бяха в категориите „Корпоративен ПР“, „Public Affairs“, „Комуникационна кампания на годината“ и „Агенция на годината“.

Кампанията „Ветеринарни лекари на живо“ се провежда на Фейсбук страницата на PURINA® България в реално време. Инициативата се осъществява с подкрепата на над 70 ветеринарни клиники в цялата страна и е насочена към подобряване на качеството на живот на домашните любимци и улесняване на достъпа до медицинска помощ. Потребителите, задали въпрос в онлайн дискусията, получават ваучери за безплатен профилактичен преглед на своя домашен любимец в партньорските клиники.

През 2017 г. PURINA® организира 4 онлайн образователни сесии, посветени на грижата за домашните любимци. В лекциите взеха участие осем ветеринарни лекари от най-големите клиники в страната, а темите, на които се акцентира, бяха посветени на здравословните проблеми на домашните любимци и предизвикателствата, пред които се изправят собствениците им. По време на обучителните сесии на потребителите бяха разяснени кои са основните симптоми на различни заболявания при животните, как собствениците им да предотвратят появата им, както и спецификите при хранене на домашния им любимец.

В четирите онлайн лекции, които се проведоха през 2017 г., ветеринарните специалисти отговориха на над 550 въпроса, а видеата бяха гледани над 280 000 пъти. През тази година са предвидени още 3 онлайн сесии, които ще обхванат по широк кръг от теми, за да могат да отговорят на всички въпроси на собствениците на домашни любимци и да им помогнат да бъдат по-добри заедно.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82447
  • GBP
    1
    2.28285
  • JPY
    100
    1.17284
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички