Българската асоциация на рекламодателите обяви победителите в BAAwards 2019

Българската асоциация на рекламодателите обяви победителите в BAAwards 2019
Източник: BAAwards

25.10.2019 Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-тото издание на BAAwards 2019. Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“, и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.

Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели. Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019:

Рекламодатели:

 - Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“.

  Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България

   Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA

 

 - Категория: „Иновация в продукт или услуга“

 

    Златна награда:

Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд

   Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България

 

 - Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

    Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД

   Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота - Юниливър 

 

 - Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

     Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BpGARIA

    Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe 


Комуникационни агенции:

 

 - Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

     Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION

   Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

 

 - Категория „Иновация в продукт или услуга“

     Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Conspt

 

 - Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

      Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

     Сребърна награда:

The Great Swap – агенция Маккан София ООД

 

 - Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

      Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

     Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД

 

      Студентските отбори разработваха проекти на тема:

„Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Награди спечелиха:

 

    Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

   Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

 

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019.  За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards 2019, ще бъде публикувана  на сайта на конкурса.

За БАР:

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е  учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в реклама, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/bg

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.