Как да се справяте с конфликти на работа


Как да се справяте с конфликти на работа
Снимка: iStock/Guliver

5122

Споровете на работното място са неизбежни. Но не е неизбежно да се превръщат в драми и скандали. Каква е тайната за справяне в конфликтни ситуации в офиса? От сайта Lifehack предлагат да опитате следните стъпки:

1. Останете спокойни. Ако е възможно, излезте за 10 минути или просто се отделечете от конфликта. Ще подходите по-разумно към ситуацията, когато ядът ви се е уталожил. 

2. Слушайте. Нека всеки участник в конфликта да каже мнението си. Бъдете отворени към различните позиции. 

3. Демонстрирайте разбиране. Вместо да кажете: "Защо не си готов с този доклад?", подходете така: "Знам, че си много зает напоследък, но кога мислиш, че ще си готов с доклада?".

4. Не правете нещата лични и не намесвайте персонални проблеми или физически характеристики в спора.

5. Търсете решение заедно. Нека повече хора се включат. След като конфликтът приключи, направете нещо позитивно като колектив, за да върнете приятната и продуктивна атмосфера.

 

 

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80827
  • GBP
    1
    2.28037
  • JPY
    100
    1.19608
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички