Онлайн измамите продължават да бъдат огромен проблем за повечето фирми


Онлайн измамите продължават да бъдат огромен проблем за повечето фирми

1294

Шест от всеки 10 фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами в сравнение с миналата година. Това показва Глобалният доклад на технологичната компания Experian за измами и проверка на самоличността. Тенденциите и моделите на измами продължават да се развиват по целия свят. Изследването установи, че болшинството фирми (72%) посочват измамите като нарастващ проблем.

Докладът показва, че все още има проблеми с идентификацията в борбата с онлайн измами. Понастоящем 71% от фирмите знаят, че отказват повече сделки, отколкото би трябвало. Това не само води до загуба на продажби, но и до загуба на клиенти, които и без това изисква усилие да бъдат привлечени.

Всъщност, фирмите са единодушни, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи. Всъщност, 84% от бизнеса заявяват, че с повишаване на сигурността в самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами.

Тъй като компаниите като цяло преминават през дигитална трансформация, те признават значението на доверието в потребителя и на технологиите, които могат да доставят тази сигурност. "Доверието е валутата на цифровата търговия", заяви Катлийн Питърс, старши вицепрезидент Предпазване от измами и проверка на самоличността в Experian. „Измамите се развиват, а измамниците стават все по-находчиви. Откриването на измами изисква множество стратегии, включително по-добро разпознаване на клиентите".

Изводите от проучването показват, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да осигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени. В същото време, те не искат да има повече стъпки, които да следват и да им се отнема повече от времето. Най-ефективните стратегии за предотвратяване на измами и проверка на идентичност трябва да дават сигурност на потребителите без да нарушават техните преживявания.

За да разработи проучването, Experian интервюира повече от 5500 потребители и 500 бизнес мениджъри на 11 пазара по света. Ето още изводи от годишния Глобален доклад на Experian за измами и проверка на самоличността:

- Един от всеки четирима потребители е отказал транзакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация

- 35% от потребителите биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки

- Само 40% от фирмите са "много уверени" в способността си да откриват измами

- 52% от фирмите все още използват пароли за откриване на и защита от измами

- 75% от бизнеса изразиха интерес към по-усъвършенствани мерки, които нямат влияние върху преживяването на клиентите в дигитална среда

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Още от Младият бизнес


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.75631
  • GBP
    1
    2.17102
  • RUB
    100
    2.49336
  • JPY
    100
    1.63956
виж всички

Крипто валути


  • Bitcoin Cash
    1
    399.92
    384.12
  • Litecoin
    1
    74.47
    71.51
  • Ethereum
    1
    409.27
    393.28
  • Bitcoin
    1
    16408.81
    15768.13
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама