Ритейл играчите имат нужда от стабилна дигитална стратегия

Ритейл играчите имат нужда от стабилна дигитална стратегия
Източник: iStock/Guliver

Ритейлърите, които по-бързо се ориентират към стабилни дигитални стратегии и инвестиции, ще са с предимство на пазара в бъдеще. Това коментира Петър Владимиров от Interactive Share пред Bloomberg TV Bulgaria.

В България все повече класически ритейлъри застъпват сериозно и дигиталната част, т.е. правят сайтове и минават към онлайн търговия, спомена Петър Владимиров. Все още много българи проучват онлайн и купуват офлайн, допълни той.

Експертът коментира и темата за водещите платформите.

"Instagram за мен е една от топ платформите на 2018 г. Там вероятно вече има 1 млн. 200-300 хил. българи. Тя дава възможности за бизнеса – чисто рекламно, а и чрез създаването на бизнес профил, който ангажира потребителите с регулярна информация. Малките и средни бизнеси могат сами да създават качествено съдържание, ако имат знание и умение за тази платформа", подчерта Владимиров.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.