Twitter пуска нови функции преди евроизборите

Twitter пуска нови функции преди евроизборите
Източник: Getty Images/Guliver

Социалната мрежа Twitter въвежда нови инструменти, чрез които потребители по-лесно ще могат да идентифицират политическите реклами.

Мярката е във връзка с предстоящите избори за Европейски парламент и опасенията, че те могат да бъдат повлияни от фалшиви новини.

Новата политика на Twitter ще бъде въведена и в Индия и Австралия, където също предстоят избори, предаде CNBC.

Рекламните политически постове ще имат определени "етикети" и ще са придружени от информация кой е платил за тях. Допълнителни данни ще могат да се видят и в Ads Transparency Center.

Кандидати и организации ще трябва да преминат през процес на сертифициране и да докажат идентичността си, преди да могат да публикуват кампании.

Промените ще влязат в сила от 11 март.

 

 

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.