Успелите хора и провалите, за които не съжаляват

Успелите хора и провалите, за които не съжаляват
Източник: Getty Images

Голяма част от новосъздадените бизнеси се провалят, което – логично – означава, че повечето известни предприемачи са имали поне по едно неуспешно начинание в началото. Разликата между тях и останалите обаче е проста - те са продължили да опитват. Ако не сте в добър период в кариерата си, вдъновете се от следните личности, които са получили ценни уроци от грешките си.

Вера Уонг

Дизайнерката предизивка истинска революция в модната индустрия, а сватбените ѝ рокли са сред най-предпочитаните от знаменитостите. Преди да започне да се занимава с мода, тя била състезателка по фигурно пързаляне. Мечтата ѝ била да я приемат в националния отбор на САЩ, но това така и не се случило. Години по-късно последвал друг провал – когато работела в списанието Vogue, ѝ отказали дългоочаквано повишение. Но Уонг не спряла да преследва целите си. „Убеждението ми, че винаги мога да се справя по-добре, да науча нещо ново, да уча бързо, идва от фигурното пързаляне. Ще го запазя за цял живот“, казва дизайнерката.

Бил Гейтс и Пол Алън

Някога гениите създали компания, наречена Traf-O-Data, която предоставяла комоютъризирани микропроцесори, анализиращи информация. Продуктът бил насочен към административните структури, но бил пълен провал. Гейтс и Алън не се отчаяли, а продължили да работят и след известно време създали Microsoft. “Traf-O-Data е любимата ми грешка. Помогна ми да осъзная, че всеки провал носи семето на следващия ти успех“, заявява Алън.

Барбара Коркоран

Тази дама е истински магнат в сферата на недвижимите имоти отвъд Океана. Тя обаче е започнала професионалния си път като... цветарка. Когато била в колежа, създала бизнес за доставка на букети до офиси и частни домове. Имала само 32-ма клиенти, а един от тях дори отказал да ѝ плати за правени продължително време доставки. Корокан била принудена да прекрати начинанието си. „Този провал ме научи, че човек трябва да търси парите, които си е изработил, както и че не бива да залагаш големи надежди на малък брой клиенти“, казва тя.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.