Най-честите оплаквания на служителите


Най-честите оплаквания на служителите
Снимка: iStock/Guliver

3115

Искате да сте добър шеф? Тогава се вслушвайте в това, което имат да ви кажат подчинените ви. Ако чувате едни и същи оплаквания отново и отново, значи е време да коригирате своя подход. От сайтa Inc.com предлагат списък с най-често срещаните коментари, които трябва да ви подскажат, че е време за промяна.

1. „Никога не знам какво се случва ...“

Ако вашите служители не са запознати с последните събития в компанията и не са наясно с новостите и промените в офиса, значи нямат лесен и бърз достъп до информация. Изградете добър комуникационен модел, като поддържате контакт с подчинените си през целия ден и им давате възможност да знаят дори най-малките подробности, касаещи тяхната работа.

2. „Не знам каква е моята роля ..."

Когато служителите ви не знаят какво точно се очаква от тях на работа, хаосът и объркването са неизбежни. И все пак, определянето на роля не завършва с името и позицията, изписани върху визитната картичка.

Трябва активно да напомняте на всички служители и на членовете на вашия екип, какви точно са техните отговорности, конкретни задачи и причините да се занимават с тях. Това може да означава да се застъпите за служител, който трябва да завърши определен проект или да делегирате работата, по начин, който да насърчи служителите да дават най-доброто от себе си.

3. „Объркан/а съм ..."

Всички тези объркани лица, които виждате на срещите, са знак, че проектите, ролите в екипа и цялостната посока на работата не са достатъчно ясни на вашите служители, а вината за това е изцяло ваша. Добрите лидери внасят яснота. Те знаят как да представят своята визия, която включва не само план за достигането на желаните продажби, но и детайлна идея за това, как компанията ще постигне успех през следващите няколко месеца или дори години.

4. „Не знам какво се очаква от мен ..."

Част от работата на лидера е да определи ясно очакванията. Великите лидери знаят как да поставят граници. Те говорят редовно със служителите си и им помагат да определят целите си и да изградят ясен път към тяхната реализация.

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80911
  • GBP
    1
    2.28725
  • JPY
    100
    1.19659
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички