Над 12 млн. лева отиват за туристическа реклама на България

Над 12 млн. лева отиват за туристическа реклама на България
Източник: iStock/Guliver

12,5 млн. лева е бюджетът за туристическа реклама на България за 2019 година. Това каза във Велико Търново министърът на туризма Николина Ангелкова, предаде "Фокус".

Тя уточни, че бюджетът запазва равнището си от миналата година. В рамките на тези средства е планирано участие в международни и вътрешни туристически изложения, провеждането на интегрирани комуникационни кампании за България на 16 целеви пазара, участия в различни кампании със CNN, BBC, National Geographic, Travel TV, както и провеждане на вършената кампания „Неочаквана ваканция“.

Ангелкова припомни, че 2019 г. е обявена за година на вътрешния туризъм и в тази връзка са предвидени множество инициативи с туроператори и различни събития в тази насока, които да подпомогнат промотирането на страната, дигитален маркетинг, развитие на апликацията „Аз обичам България", надграждането и въвеждането на различни допълнителни функционалности свързани с виртуални турове, с представянето на забележителностите в страната по нов, интересен и интерактивен начин.

По думите на министъра се отчита ръст от 4.3% на приходите от нощувки през първите два месеца на годината. Те са 425 млн. евро. Ръстът на нощувките в местата за настаняване с 10 и повече легла за периода е 5,8%.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.