Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг търси всякакви начини да изчисти името на социалната мрежа след последния мащабен скандал около нея.
Наскоро бе разкрито, че консултантската компания Cambridge Analytica е използвала и манипулирала данни на 50 млн. потребители на Facebook за политически цели. Това, че мрежата не е успяла да защити данните, ѝ донесе множество остри критики, чуха се и призиви за масов бойкот. Предприемачът Илън Мъск дори изтри профилите на компаниите си.
Сега Зукърбърг се опитва да разсее облаците. За целта публикува и свои извинения на цели страници в някои от водещите американски вестници - The New York Times, Washington Post, Wall Street Journal. Интересното е, че такова се появи и в The Observer - британското издание, което първо разкри измамата, както и в други вестници на Острова.
"Имаме отговорност да защитаваме информацията ви. Ако не можем да го правим, значи не я заслужаваме", пише Зукърбърг в извинението си.
Facebook took out full page ads in the NYT, WSJ, WashPost, and 6 UK papers today https://t.co/kMA822kTpU pic.twitter.com/CUEYwyWuTT
— Brian Stelter (@brianstelter) March 25, 2018
Facebook has full-page ads signed by Mark Zuckerberg in UK newspapers today to apologise for the #CambridgeAnalytica scandal.
— Matt Navarra (@MattNavarra) March 25, 2018
The phrase “You’ll need more then that my little hombre” comes to mind. pic.twitter.com/v0zyEuTFh9
Коментари