Twitter сложи край на безплатните сини верификационни отметки


Twitter сложи край на безплатните сини верификационни отметки
Снимка: Getty Images/Guliver

2441

Twitter премахна отметките за безплатна проверка от акаунтите на потребители, които не плащат. По-рано компанията потвърди, че ще започне да премахва сините отметки от потребителите, които не плащат за абонаментната услуга на услугата за кратки съобщения - Twitter Blue.

В четвъртък отметките изчезнаха от акаунтите на тези, които не плащат. По-рано символът за проверка се даваше безплатно на известни личности и други публични фигури, изложени на повишен риск от подражание. Сега само плащащите абонаментни клиенти имат отметка в профилите си – но без реална проверка на самоличността им, предава Bloomberg.

Този ход вече предизвика объркване. Известните личности, държавните служители и други известни потребители, избрали да не плащат по 8 долара на месец за премиум версията Twitter Blue, загубиха познатото квадратче до имената си в приложението. Потребителите веднага споделиха скрийншоти на предишните си профили с отметка или предложиха други начини за проверка. Ключова услуга в Twitter, достъпна за всички, става платена

 

 

„Това е автентичен акаунт, представляващ правителството на Ню Йорк“, написа @NYCGov и предостави връзка към правителствен уебсайт за проверка.

„Не, не сте. ТОЗИ акаунт е единственият автентичен акаунт в Twitter, който представлява и се управлява от правителството на Ню Йорк“, отговори @NYC_GOVERNMENT.

Профил с името и снимката на авторката Джей Кей Роулинг се извини за противоречивите си изказвания от последните месеци. Двата фалшиви профила бяха блокирани малко по-късно.

Дори папата загуби верификационния си символ. Но някои знаменитости по необясними причини запазиха своите. „Моят акаунт в Twitter казва, че съм се абонирал за Twitter Blue. Не съм се абонирал“, написа в Twitter писателят Стивън Кинг. Леброн Джеймс, спортистът, който заяви, че няма да плати за абонамент, също има синя маркировка до името си.

 

 

„Аз лично плащам за няколко“, написа самият Илон Мъск в Twitter.

Сега всеки може да се представя за нея, разкритикува ден по-рано певицата Дион Уоруик, чийто профил също загуби отметката си. Когато сините символи бяха въведени през ноември, вече имаше хаос с фалшиви акаунти на някои известни личности и компании. След това бяха въведени допълнителни предпазни мерки.

След купуването на Twitter за около 44 млрд. щатски долара Мъск заяви, че процесът на верификация е корумпиран, заради което всички трябва да плащат за нея. Много известни личности обявиха, че няма да се абонират за подобна услуга.

Традиционно приходите от реклама генерират по-голямата част от бизнеса на Twitter. След поглъщането на компанията от Мъск обаче много рекламодатели се изнесоха от медията. Същевременно, премахвайки отметките за безплатна проверка, компанията се надява да генерира повече приходи от абонаменти. С новия модел действителна проверка има само за предприятията. Но те също трябва да плащат доста повече пари за своята златна отметка: 950 евро на месец вместо 9,52 евро за индивидуалните потребители.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА:

И Microsoft премахва Twitter от рекламната си платформа

Бивши ръководители на Twitter ще съдят компанията

Съосновател на Twitter пуска конкурент на платформата

Още от Интернет и ИТ


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80095
  • GBP
    1
    2.32635
  • JPY
    100
    1.15293
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички