Караница и скандал: Измеренията на спора като инструмент за прогрес в бизнеса


Караница и скандал: Измеренията на спора като инструмент за прогрес в бизнеса
Снимка: iStock/Guliver

4281

С мързел към прогрес – тази прочута реплика вече звучи по друг начин: Със скандал към прогрес. Такъв подход може да е двигател за по-добра атмосфера в офиса, съответно – за по-добри резултати в бизнеса.

"INTEL - една от най-успешните компании имат от около 25 г. културата: "Ако не се скараме за нещо - не го правим!" Там идеите се раждат в спорове", споделя мениджмънт консултантът Виктория Лазарова в Студио Actualno.

ОЩЕ по темата: Най-добрата реакция, когато някой ви крещи на работа

Каква е есенцията на спора съгласно обяснението на Лазарова и защо това е толкова важно, не само за бизнеса: "Ако човек може да спори с някого, дори да се скара и да продължи взаимоотношенията си с него, независимо дали са семейни, партньорски или бизнес - това означава, че ние си имаме доверие, можем да обменяме идеи и уважаваме другия". Как се получава това – когато спориш за идеи, а не с личностни нападки.

"Ако можеш да покажеш своите слабости и това, че можеш да вървиш напред - тогава хората ти имат доверие", категорична е Виктория Лазарова.

Още за скандала като инструмент за прогрес, НАУЧЕТЕ ТУК!

Още от Мениджмънт


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80361
  • GBP
    1
    2.28258
  • JPY
    100
    1.15757
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички