ЧЕЗ: Обратната връзка с клиентите ни помага за по-добри решения


ЧЕЗ: Обратната връзка с клиентите ни помага за по-добри решения
Снимка:

706

Mениджъри на компании от групата на ЧЕЗ в България и бизнесмени от София и Перник се събраха вчера на специална среща. На нея бяха поставени въпрови като либерализацията на пазара на електроенергия, изкупуването на съоръжения и присъединяването към електроенергийната мрежа. По време на срещите мениджъри и експерти на ЧЕЗ дадоха над 50 индивидуални консултации по конкретни въпроси и казуси.

„Благодаря на всички за интереса и участието в срещите. За нас това е ценна обратна връзка от нашите клиенти, която ни помага да намираме най-добрите решения за оптимизиране на работата ни и да подобряваме качеството на обслужването. Това е нашата стратегическа цел в продължение на повече от осем години. Надявам се настоящата инициатива да постави началото на нова и успешна традиция, която да улесни комуникацията с нашите клиенти", каза Цветомир Ралчев, ръководител направление „Реализация на обновяване, ремонти и нови присъединявания" в „ЧЕЗ Разпределение България".

Срещите на ЧЕЗ с бизнеса от София и Перник са част от инициативата на ръководството на ЧЕЗ в България за подобряване на комуникацията с деловите среди. Началото й бе дадено през първите дни на юни със срещи в Кюстендил и Благоевград. Впоследствие бяха проведени разговори в Плевен, Ловеч, Враца и Монтана.

С цел подобряване на комуникацията с клиентите си, през последните месеци компаниите от групата на ЧЕЗ предприеха редица инициативи. През март бе създадена първата в България институция енергиен омбудсман, чиято основна функция е да улесни диалога между дружествата на ЧЕЗ и техните битови клиенти. Омбудсманът разглежда казуси, в които клиентите на ЧЕЗ се останали неудовлетворени как техните въпроси са били решени от търговските дружества на компанията - „ЧЕЗ Електро България" и „ЧЕЗ Разпределение България".

През май тази година бе създаден потребителски съвет с участието на представители на неправителствени организации и на ЧЕЗ в България. Целта му е да анализира най-добрите практики в обслужването и да препоръчва конкретни мерки за оптимизиране на процеса в България.

  • Етикети:

Още от Енергетика


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80361
  • GBP
    1
    2.28258
  • JPY
    100
    1.15757
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички