3 неща, които скептиците ще кажат за бизнес идеите ви

3 неща, които скептиците ще кажат за бизнес идеите ви
Източник: iStock/Guliver

Когато става въпрос за нови идеи и нетрадиционни подходи, повечето хора ще изразят съмнение. Дори ако попитате даден предприемач или изобретател, той също ще ви каже колко много пъти е чувал, че или не може да направи нищо, или че идеята му никога няма да заработи. Ако слушате достатъчно внимателно какво казват скептиците, ще откриете, че критиката може да бъде разделена на три етапа, като всеки един от тях се преодолява с достатъчно количество постоянство.

1. "Това е невъзможно"

Когато започнете да мислите за нещо ново, най-вероятно започвате с идея или визия. Тъй като хората обикновено се съмняват в това, което не знаят или не могат да визуализират, те често ще ви казват "Това е невъзможно" или "Тази идея е пълна лудост". Съмнението за неизвестното е част от човешката природа. Ние разчитаме на нашите сетива, за да ни кажат, че нещо е конкретно и реално.

Въпреки това, предприемачите често имат способността да визуализират нов вид продукт или идея. С дълбоки познания за нуждите на пазара и може би малка доза интуиция, те изпреварват „кривата”.

2. "Всеки може да направи това"

Явно вече сте реализирали идеята си. Доказали сте, че сте направили нещо, за което по-рано чухте, че е невъзможно. Пригответе се за втората фаза, а именно "Всеки може да направи това." Тази фаза може да е доста разочароваща, особено ако е замесен един и същ човек от първия етап. В края на краищата, вие сте този, който е вложил време и усилия, за да създаде нещо собствено, да реализира своя мечта.

3. "Никой няма да го купи"

Сега е време да изведете продукта си на пазара - независимо дали стартирате потребителски продукт, или искате да накарате инвеститори да финансират вашия бизнес. Влезте в третия и заключителен етап на скептицизма, когато хората се съмняват във вашата способност да продадете вашата идея или продукт. Този план включва определяне на вашата целева аудитория, целите за бизнеса и продажбите, както и времевата линия за това кога и как да разширите клиентската си база.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.