6 източника на стрес, които може би не забелязвате

6 източника на стрес, които може би не забелязвате
Източник: iStock/Guliver

В ежедневието си сме обградени от стресови фактори. Понякога те са очевидни и знаем как да се преборим с тях. Понякога обаче се трансформират в наши лоши навици, свикваме с тях и дори спираме да ги забелязваме. От Inc.com посочват най-неприятните източници на стрес, от които задължително трябва да опитате да се отървете.

1. Фокусирани сте върху перфекционизма

Стремежът към съвършенство води до претоварване и излишен стрес. Реалният свят не възнаграждава перфекционистите, а хората, които завършват нещата, които са започнали.

20 минути на ден могат да направят чудеса с продуктивността ви

По някое време през работния ден всеки започва да чувства умора. За повечето хора това се случва около 14:00 часа. ...

2. Поддържате токсични отношения

Животът е твърде кратък, за да губите време с хора, които имат вредно влияние над вас. Хората във вашия живот трябва да ви подкрепят, да ви помагат и просто да бъдат до вас, когато имате най-голяма нужда от тях. Ако някой прави обратното, той ви причинява безпокойство, от което не се нуждаете и не трябва да толерирате. За да постигнете успех, трябва да запазите единствено връзките, които ви карат да се чувствате добре в собствената си кожа.

Най-добрата реакция, когато някой ви крещи на работа

И на най-добрите професионалисти поне веднъж им се е случвало някой да им крещи - било то шеф, клиент или просто из...

3. Примирявате се с по-малко, отколкото заслужавате

Един сигурен начин да внесете напрежение в живота си е като започнете да поставяте вашите нужди на последно място и изгубите от фокус целите, които преследвате.

4. Водите се от страховете си

Ако се страхувате да не допуснете грешка, никога няма да успеете. Да правиш нещо и да грешиш е 100 пъти по-хубаво, отколкото да не правиш нищо, така че не позволявайте на вашите страхове да ограничават потенциала ви и да ви пречат да постигнете това, което искате. Всяка история на успеха е изпълнена с множество провали.

5. Подценявате се

Спрете да омаловажавате вашите способности и постижения. Има достатъчно хора, които така или иначе правят това вместо вас. Вместо това се съсредоточете върху по-голямата картина и не понижавайте стандартите си.

6. Приемете собствените си оправдания

Рано или късно ще разберете, че оправданията няма да ви изведат до мястото, до което искате да стигнете. Ако се стремите към успех, ще трябва да вземете нещата в собствените си ръце и да направите нужното, за да го постигнете. Оправданията предизвикват напрежение, а отговорността дава увереност и решителност. Сами може да прецените кое е по-добро за вас.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 1

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.
  • Красимира

    Красимира
    Стрсът е пагубен. Хората не бива да се тормозят сами за щяло и нещяло. Това често води до депресивни състояния. Преживях нещо подобно, като след дългогодишен перманентен стрес в работата започнах да получавам паник атаки. След консултации с редица специалисти се останови, че имам начален стадии на обсесивно компулсивно разстройство (много лоша диагноза). За мое щастие това беше установено навреме. От няколко месеца полагам нов вид лечение с помощта на хипноза и психотерапия в insighting.eu и действително се чувствам много по-добе. Хора пазете се и не прекалявайте с работата - това може да доведе до сериозни проблеми.