За над 60% от българите е важно работата им да е близо до дома им


За над 60% от българите е важно работата им да е близо до дома им

1645

64% от българите биха съобразили работното си място с мястото, на което живеят, а 62% биха избрали ново жилище така, че да е близо до работата им. Това показва проучване на "Галъп интернешънъл".

В същото време 72 на сто от хората са на мнение, че ако им се наложи да сменят работа, от съществено значение ще е тя да е близо до училища и детски градини.

80% от българите пък смятат, че в големите градове придвижването е все по-трудно.

Данните от проучването сочат още, че 44% се съгласяват с мнението, че тротоарите в тяхното населено място са по-скоро добри, а 52% са на обратното мнение. В София обаче картината е по-критична и близо две трети са недоволни, докато близо една трета са доволни.

Подобна е картината и когато се попита за нашумелите ремонти на площади, улици и други градски пространства - 47% ги одобряват, а 50% не.

В София съотношението сочи малко по-критични настроения. В по-големите населени места и столицата живеят и хората, които в по-голяма степен могат да се позволят да пътуват извън България и да сравняват, отчитат социолозите.

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още от Любопитни вести


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.75631
  • GBP
    1
    2.17102
  • RUB
    100
    2.49336
  • JPY
    100
    1.63956
виж всички

Крипто валути


  • Bitcoin Cash
    1
    395.28
    379.46
  • Litecoin
    1
    74.49
    71.53
  • Ethereum
    1
    405.01
    389.18
  • Bitcoin
    1
    16242.26
    15604.78
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички
Реклама