Как букмейкърите използват бонуси да привличат клиенти?


Как букмейкърите използват бонуси да привличат клиенти?
Снимка: iStock/Guliver

1083

През последното десетилетие ще открием, че все повече букмейкъри се насочиха към разработването и създаването на една онлайн платформа, която може да предостави колкото се може повече емоция и удоволствие от играта. Фокусът се насочи към самите игри, отколкото към инкасирането на печалби или преследването на невъзможните такива. Не е трудно да открием, че често във фокуса са предлаганите промоции като palmsbet бонус, които се стремят да намалят риска и да предоставят средства за игра и дори възможност за инкасирането на печалби. Фокусът се промени, а с него започна и търсенето на лоялни клиенти.

Какво обаче означава това? Индустрията е известна с огромната си конкуренция в това отношение и няма как да не забележим, че всеки оператор се стреми да привлече повече клиенти в своята платформа. Точно по тази причина идват и различните бонуси. Ще открием тук, че те до голяма степен могат да включват в една платформа начален бонус – може би един от най-големите предлагани в тази секция – след това имаме бонус за презареждане и оттам са налични най-различни предложения за регистрирани потребители.

Един букмейкър разглежда тази секция като жив организъм, интересува се от наличието на най-различни спортни дисциплини и много добре знае какво точно търси един потребител. Всеки един бонус най-често изисква и правенето на депозит. В този случай средствата се дават за тестването на цялата платформа, за правенето на различни залози, разглеждането на допълнителни спортни дисциплини и други. След като нито един клиент няма да рискува свои собствени средства, бонусите идват като една добра възможност.

Следователно как се привличат клиенти с помощта на бонуси? След като казахме в горните редове, че фокусът винаги е бил насочен към забавление, защо то да не бъде безплатно? Все пак нито един клиент няма да играе по-смело, ако трябва да използва своя собствен депозит. Освен това няма как да не забележим, че когато средствата са от букмейкъра, никой не се притеснява за наличните загуби – все пак това тук не е идеята. Добрите и разумни играчи винаги знаят как да използват един бонус, за да могат дори да изтеглят натрупаните печалби от него.

Противно на вярването, че именно бонусите създават по-рисковите играчи, не сме убедени в това. Все пак нека се замислим дали един човек ще отиде да смени маслото на автомобил под наем? В никакъв случай, същият е принципът и при бонусите – няма значение дали говорим за печалбата, играта и рискът от нея е бил винаги много по-специален. Освен това самите оператори разбират какви са тънкостите и често поставят ограничения на максималните залози с бонус средства. Не трябва да забравяме, че много често срещаме и призива за отговора игра. Все пак границата може да е тънка, но нито един бранд не иска да има негативното резюме, че се стреми да създава рискови клиенти, точно обратното. По тази причина можем да видим и налагането на ограничения, поставянето на лимити и други допълнителни ограничения.

Повечето секции за правенето на прогнози също идват с разумен лимит – предпазвайки играча от загуба. Политиката и фокусът на повечето букмейкъри се измести именно в тази посока. Макар и даден бранда да се смята за основният виновник, нека не забравяме, че неговата идея е да бъде медиатор, защото при всеки един залог има един срещуположен на друг клиент. Така работи въпросната система. А след като се изградят лоялни потребители, те трябва да получават и други бонуси, за да може отново да се поддържа основната идея – забавлението.

Бонусите са оригинална идея, която със сигурност ще продължи да се обновява. Очевидно е, че и потребителите я харесват, след като за поредна година наблюдаваме положителен ръст в тази индустрия.

Още от Полезно


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80527
  • GBP
    1
    2.29181
  • JPY
    100
    1.20056
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички