Нова "екстра" по морето: Пуф за 6 лв. (СНИМКА)


Нова "екстра" по морето: Пуф за 6 лв. (СНИМКА)
Снимка: Община Царево

21087

Въпреки несигурния летен сезон заведения по Черноморието продължават с номерата в ущърб на клиентите си. След кафетата по 8 лв. на плажа, заведенията измислиха още един начин да одрусат посетителите си, карайки ги да плащат за столовете, на които са седнали.

Курортисти на плаж "Нестинарка" в Царево се оплакаха, че са таксувани с по 6 лв. за използваните на морско заведение барбарони (меките фотьойли, тип пуф, често срещани на плажове/вили б.р.).

4-членно българско семейство сяда на въпросното заведение и си поръчва си храна и напитки от менюто. Неприятната изненада идва, когато получават сметката, в която освен консумираното са включени и по 6 лв. за двата използвани от тях пуфа.

"Не приемам и да седна да ям и да ме карат да плащам освен за храната, и за столовете!", пише във Facebook разгневеният клиент. Той и семейството му си плащат сметката, но се заричат никога повече да не сядат на въпросното заведение, съветвайки и познатите си да направят същото.

"Днес заведението се "изхитри" и спечели едни 12 лева, но всъщност загуби много повече. Ние ще сме още поне два месеца в Царево и както казва Христо Мутафчиев – "Няма да им стъпим!", ама не на гърците, а на андрешковците. Съветвам всички приятели, също да не им стъпват. Синдрома трябва да бъде изкоренен, ако искаме бъдеще за децата си в тази страна!", обяснява потърпевшият.

Случката в Царево напомня на скандалната такса "празен стол", наложена преди години от заведение в Созопол.

Ситуацията се разиграва на същия плаж "Нестинарка", който стана популярен с това, че чадърите и шезлонгите стрували само по 36 стотинки. С тази оферта софийска фирма спечели 20-годишната плажна концесия от държавата.

Както често се случва у нас, реалността се оказа друга – през миналите лета туристите трябваше да плащат по 15 лв. за плажни принадлежности, тъй като евтиният шезлонг на плажа вървял с шалте за 10 лв., а чадърът струвал 5 лв.

Написаното от разочарования клиент в социалната мрежа очевидно е достигнала до много хора, тъй като има хиляди реакции, споделяния и коментари.

Заведението е спечелило малка сума, но вредата от лошия имидж вероятно ще му струва много повече. Таксата "барбарон" буди недоумение, защото (както е очевидно от сметката) храната и напитките са с достатъчна надценка, за да компенсират намалените приходи от плажни принадлежности.

Подобни "скрити такси", които се превърнаха в практика на бизнеса по морето през този сезон, разочароват клиентите и обезсмислят гръмко обявяваните безплатни шезлонги и чадъри на плажа. Това е много лоша реклама за целия български туристически бранш и със сигурност ще отблъсне много българи, решили да летуват по Българското Черноморие.

Още от Туризъм


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.78811
  • GBP
    1
    2.33657
  • JPY
    100
    1.20034
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички