Как да създадем перфектния профил в LinkedIn


Как да създадем перфектния профил в LinkedIn
Снимка: Getty Images

3537

В сравнение с по-популярните Facebook и Twitter, социалната мрежа LinkedIn често се пренебрегва. Тя обаче може да бъде изключително полезна за хора, които се занимават с бизнес или просто искат да създадат повече контакти. Ако все още не сте усетили силата и влиянието ѝ в професионалния свят, вижте съветите на CIO. От медията ни предлагат 5 съвета за създаване на перфектния LinkedIn профил. 

1. Завършете профила си

Когато създавате вашия профил в LinkedIn, може да се изкушите да оставите някои неща непопълнени. Най-често хората не слагат профилна снимка, не споменават какво е образованието им, или крият в коя индустрия работят. Вярно, че тези думи вече се превърнаха в клише, но запомнете, че една снимка наистина струва колкото хиляда думи. В действителност, ако имате профилна снимка, е много по-вероятно някой да прояви интерес към профила ви. За разлика от Facebook и другите социални сайтове обаче, трябва да сте сигурни, че всичко което публикувате във вашия профил в LinkedIn може да свидетелства в полза или против това, че сте професионалист.

2. Обърнете повече внимание на резюмето си

Тук е мястото където трябва да подчертаете вашия опит – къде сте работили и какво правите в момента. Автобиография от над 40 думи е много по-вероятно да бъде забелязана, но не пишете книга. Не се страхувайте да използвате начини, които да ви откроят от тълпата, но помнете, че това не е профил за запознанства и не е нужно да представят всички възможни лични данни за себе си, тъй като има такива, от които работодателите няма да се интересуват.

Освен това се уверете, че сте включили някои ключови думи, които са свързани с вашата индустрия. Помислете за думите, с които бихте търсили ако бяхте мениджър по подбор. Така че, ако сте в сектора на финансите и специализирате в одити, не забравяйте да използвате думата "одит". Ако искате обаче вашия профил да се откроява и да сте успешни има някои думи и изрази, които трябва да избягвате.

3. Публикувайте полезна информация

Подобно на Facebook, LinkedIn също ви дава възможност да публикувате текстови съобщения. Това обаче не е мястото където може да споделяте истории от последната си почивка. Вие трябва да публикувате линкове към статии, които засягат вашата индустрия, заедно с това какво вие мислите по темата, дайте своя поглед и опит. Това е един много добър начин да привлечете внимание.

4. Обмислете добре кои ваши умения да изтъкнете

Ако сте използвали LinkedIn, то знаете, че сайтът ви подканя да одобрите уменията на хората, с които сте свързани. Например, може да ги похвалите за това, че са добри в MS Word, да редактират документи, да интервюират, и така нататък. LinkedIn дава и възможност на останалите също да одобрят вашите умения. Това е чудесен начин един потенциален работодател да получи безпристрастен поглед към това, в което сте наистина добри. Все пак, ако имате дълъг списък от умения е разумно е да пропуснете някои, които не са сред най-важните. За да редактирате тази информация, от вашия профил в LinkedIn трябва да натиснете ‘Edit Profile’ и след това да превъртите надолу до секцията ‘Skills’. Кликнете върху ‘Add & Remove’ и след това подредете уменията си в реда, който желаете. Когато сте готови, натиснете ‘Save'.

5. Присъединете се към групи

Точно както Facebook, така и LinkedIn ви дава възможност да се присъедините към групи. От тази възможност може да извлечете редица ползи – да се срещате с други хора във вашата индустрия, да намирате важни съвети, да споделяте собствените си преживявания, и така нататък. Всъщност, като се присъедините към няколко групи може да доведете пет пъти повече хора в профила си. Само не прекалявайте с броя на групите, към които се присъединявате. В противен случай ще изглеждате като нефокусирани или просто като хора, които се опитват да привлекат вниманието на останалите.

Източник: digital.bg

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82447
  • GBP
    1
    2.28771
  • JPY
    100
    1.16745
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички