Виртуалният магазин за кредити на БНП Париба Лични Финанси беше обявен за най-добър сайт за финансови услуги


Виртуалният магазин за кредити на БНП Париба Лични Финанси беше обявен за най-добър сайт за финансови услуги
Снимка:

5088

Иновативният виртуален „магазин за кредити” на БНП Париба Лични Финанси, България спечели конкурса Български награди за уеб в категория „Браншови награди за уеб – Финанси и застраховане”. Сайтът беше и сред финалистите в раздел „Професионални награди за уеб - Адаптивен дизайн (Responsive дизайн)”.

Ключови постижения при моделирането на „виртуалния магазин” са неговият адаптивен дизайн /трансформира се удобно за различните видове устройства/, интерактивният кредитен калкулатор-симулатор и бързият и интуитивен процес за кандидатстване за кредит. Те бяха оценени най-високо от журито, съставено от представители на бизнеса, медиите и професионалистите в уеб, съгласно критериите на конкурса, сред които са иновативност, функционалност, дизайн, нестандартни решения и др.

Същите критерии очевидно се оценяват високо и хората, които ползват „магазина за кредити”, тъй като по данни на компанията само за 6 месеца след старта на сайта през януари 2013 г. е отбелязан ръст от 77% на онлайн молбите за кредит спрямо предходното полугодие.

Във връзка с тази тенденция Луик Льо Пишу, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България заяви: „Ние сме приели като свой ангажимент да предоставяме на хората най-иновативните и удобни решения за кредит. Уверени сме и, че интернет ще бъде все по-важен канал за продажби. Ето защо разработихме и предложихме на клиентите иновативния виртуален „магазин за кредити”, който изцяло променя концепцията за комуникация с тях. Наградата от българска уеб асоциация е висока оценка за работата на нашия екип и доказателство, че компанията ни е лидер в сектора на онлайн кредитирането.”

Ново поколение виртуален „магазин за кредити”

С цел да бъде максимално удобен новият сайт е разработен с т.нар. адаптивен дизайн от уеб агенция ICYGEN. Това означава, че дизайнът му се трансформира така, че да е удобен за ползване на всички видове устройства – стационарни компютри, лаптопи, таблети, смартфони и т.н.

Друго предимство на виртуалния „магазин за кредити” е лесното и интуитивно „пазаруване”, благодарение на иновативните функционалности, вградени в сайта. Като първа стъпка, клиентите имат възможност лесно да конфигурират най-удобния и съобразен с техните нужди и проекти потребителски кредит, използвайки интерактивния кредитен калкулатор-симулатор. Това означава, че те могат да изберат размера на вноската и периода на изплащане според собствения си бюджет.

При следващата стъпка могат да видят подробна информация за таксите и годишния процент на разходите. Така клиентът се запознава с всички допълнителни суми по кредита и точно колко ще трябва да плати в края на периода. Това е част от ангажимента на компанията да бъде прозрачен и заслужаващ доверие партньор. Освен това, всички финансови продукти са с фиксирани лихва и месечна вноска за целия срок на кредита.

Сред удобствата на сайта е и възможността за запазване на час за обаждане по телефона от кредитен консултант. По време на разговора той разяснява условията по договора, отговаря на въпроси и предоставя професионална помощ при избора на най-подходящия за човека финансов продукт.

Ако клиентът предпочита да се срещне с консултант лице в лице, може да използва функционалността „Споделяне на местоположението” и лесно да бъде насочен от сайта към най-близкия офис на компанията. Така интернет страницата действа като връзка към „офлайн” мрежата на БНП Париба Лични Финанси, България.

Ръст от 259% на онлайн молбите на годишна база

Новият виртуален „магазин за кредити” беше оценен високо и от клиентите и доказателство за това са бизнес резултатите. През първите шест месеца след пускането на сайта, през януари 2013 г., беше регистриран ръст от 77% на молбите за парични кредити, в сравнение с последното полугодие на 2012 г. Според експертите на компанията, този ръст отразява три основни тенденции:

  • Повишено търсене на потребителски кредити като цяло;
  • Ръст на търсенето на кредити онлайн и
  • Положителна реакция на клиентите към новия виртуален „магазин за кредити”.

Ръстът от 259% на онлайн молбите за потребителски кредит през първите 6 месеца на 2013 г. в сравнение със същия период на 2012 г., също потвърждава тези тенденции и доказва ръста на онлайн кредитния пазар.

Български награди за уеб

Конкурсът Български награди за уеб се организира за пета поредна година от Българска уеб асоциация (BWA) и се проведе в периода април — юни 2013 г. Той е разделен на четири категории:

  • Браншови награди за уеб
  • Медийни награди за уеб
  • Професионални награди за уеб
  • Маркетинг награди за уеб

Основната цел на конкурса е да насърчи професионализма в българския уеб бранш, като стимулира добрите практики. Официалната церемония по награждаването на победителите беше на 27 юни 2013 г.

За БНП Париба Лични Финанси, България

Специализираната финансова институция БНП Париба Лични Финанси, България е безспорен лидер на пазара на потребителско кредитиране у нас. Компанията има близо 1 100 000 клиенти като почти 500 000 от тях са ползвали финансовите ѝ продукти повече от веднъж. БНП Париба Лични Финанси, България разполага с най-голямата дистрибуционна мрежа в страната като предлага услугите си в над 3 000 обекта в това число и собствена клонова мрежа от над 140 административни офиса в цялата страна. Компанията има екип от над 1 400 служители и 2000 сътрудници и представители. БНП Париба Лични Финанси, България предлага най-голямото портфолио от специализирани потребителски кредити в страната с максимален размер 50 000 лв., а финансовите продукти JetCredit, Кредит План, Кредит Класик и Програма Привилегия са част от него. Компанията е изградила стабилни партньорски отношения с над 2 600 фирми и подпомага растежа на техния бизнес.

През месец юли 2012 г. БНП Париба Лични Финанси, България беше обявена за „Най-добра небанкова кредитна институция” за 2011 г. в класацията „Капитал 100”.

За повече информация: http://www.bnpparibas-pf.bg/

За BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance e лидерът в потребителското кредитиране във Франция и Европа, благодарение на своите дейности за отпускане на потребителски и ипотечни кредити. Компанията, която е 100% дъщерно дружество на BNP Paribas Group, има повече от 16 000 служители и развива своята дейност в повече от 20 държави.

Под брандовете Cetelem, Findomestic и AlphaCredit, компанията предлага целия спектър от потребителски кредитни продукти чрез мрежа от точки за продажба и дилъри на автомобили и директно на потребителите през собствените си центрове за работа с клиенти и интернет. BNP Paribas Personal Finance предлага на своите клиенти във Франция и Италия и застраховки и спестовни продукти.

Компанията е развила активни партньорски отношения с търговци на дребно, собственици на електронни магазини и финансови институции (банки и застрахователни компании), базирани на нейния опит в предлагането на кредити и интегрираните услуги, насочени към бизнес и търговските цели на партньорите. BNP Paribas Personal Finance е също така и основен проводник на отговорното кредитиране и финансовото образование на клиентите.

За повече информация: www.bnpparibas-pf.comwww.moncreditresponsable.com - www.fondation.cetelem.com

  • Етикети:

Още от Финанси и застраховане


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80827
  • GBP
    1
    2.28037
  • JPY
    100
    1.19608
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички