Българската ИКЕА свали цените


Българската ИКЕА свали цените
Снимка:

9542

С нови, по-ниски цени и с първия в историята си интерактивен каталог, шведската мебелна верига ИКЕА посреща втората си година в България.

Считано от понеделник, 1195 продукта за дома са с намалени цени, благодарение на оптимизация на веригата на снабдяване и повишаване на ефективността на вътрешните процеси.

Освен това, цените на всички продукти, посочени в новия каталог, за една година напред, няма да бъдат увеличавани.

Намалението за отделни категории продукти е различно - при някои достига до 50-60%, обясни за Expert.bg Йоана Цонева, маркетинг мениджър на компанията за България.

Намаленията са фокусирани предимно върху мебелите за дневната - това са и най-търсените продукти от българския потребител, уточни Цонева.

Именно дневната е акцентът и в новия каталог на веригата.

Така например, най-купуваният продукт от българите – ъгловият диван Manstad, вече струва 725 лв. при 799 лв. в предходния каталог.

Значително е намалението и при спалните - цената на някои от тях е редуцирана с 29%, посочи още Цонева.

В каталога артикулите с намалени цени са обозначени със знака "нова по-ниска цена". 

С колко точно е намалена цената, както и старата такава, не е посочено, но по думите на Цонева, тази практика вероятно ще бъде използвана занапред, предвид многото запитвания още в първия ден, след пускането на каталога.

Веригата очаква до края на годината вече да държи 10%-дял от родния пазар, както планираше при стъпването си преди година у нас. 

Равносметката за първата година показва, че магазинът е посетен от 1.65 млн. потребители, което надхвърля очакваните 1.5 млн. посещения.

Другата новост около компанията е, че тази година каталогът й е интерактивен. 

За първи път в историята на веригата притежателите на смартфони ще имат възможността чрез специално иновативно мобилно приложение, достъпно за Android или iPhone устройства, да отключат „добавена реалност” – допълнителна информация от страниците на каталога.

Това става чрез специалните символи, разположени до изображенията на някои сраници – когато мобилното устройство сканира съдържанието на съответната страница, притежателят му ще може да разбере, например, какво се крие зад затворените врати на мебелите или да смени завесите в стаите.

Припомняме, че ИКЕА стъпи на българския пазар през 2011 г. с откриване на магазин в София, чрез договор за франчайз с компанията House Market S.A. Дружеството управлява пет магазина на ИКЕА в Гърция и един в Кипър.

Веригата е основана в Швеция през 1943 г. от Ингвар Кампрад. Днес има 338 магазина по целия свят.

 

 

  • Етикети:

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82447
  • GBP
    1
    2.28771
  • JPY
    100
    1.16745
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички