Десет цвята, които вдигат продажбите


Десет цвята, които вдигат продажбите
Снимка:

520

Маркетинг специалистите и графичните дизайнери отдавна знаят, че за да привлечеш клиентаи да го накраш на развърже кесията, трябва да внимаваш с цветовете. Те провокират различни емоции и в зависимост от целевата ви група, може да спечелят или отблъснат посетителите на уеб страниците ви.

Изборът на най-подходящия за целите ви цвят е предимство, което, във времена, в които потребителите от целия свят наплашено затягат коланите, нито една компания не може да си позволи да пренебрегне.

Кои десет цвята най-ефективно подкрепят ръста на продажбите и защо, разкриват експерти на специализирания портал business2community.com.

1. Червено

Червеното е цветът на властта. То приковава вниманието на хората и го задържа. Именно и затова е най-популярният цвят в света на маркетинга. Съществува обаче една опасност: не прекалявайте с него!

2. Синьо

Ако искате да ви възприемат като компания, която е стабилна и заслужава доверие, тогава синьото е вашият цвят. За да постигнете най-високи резултати обаче, смесете го и с други краски.

3. Розово

Ако се целите към по-младите представители на нежния пол, то определено няма да сбъркате, ако заложите на розовото. То е толкова женствено и толкова забавно!

4. Жълто

Жълтото е силен цвят, но е и най-опасният. Използвайте го, когато искате да привлечете вниманието и когато се чувствате уверен в позициите си.

5. Зелено

Зеленото е топло и подканящо, и пълно със смисъл. То не само кара посетителя на сайта ви да се чувства уютно, но и намеква за добра воля, здраве и загриженост за околната среда. И още нещо – зеленото е цвета на парите, така че нашепва и приказки за благоденствие.

6. Лилаво

Лилавото е цветът на монарсите и би било перфектно за вас, ако искате да добавите доза престиж и елегантност към уеб страниците си или маркетинговите си материали.

7. Златно

Подобно на лилавото, и златото говори за престиж и елегантост, но добавя и елемент на власт. Златото е цветът, който символизира аристократизъм и благосъстояние.

8. Оранжево

Оранжевото е енергия. Притежава силата да заковава вниманието, забавно е, и ако го използвате, това ще остави в клиентите ви впечатление, че си имат работа с новаторска компания.

9. Кафяво

Кафявото, като земен цвят, ускокоява клиента и го подканя да се почувства у дома.

10. Черно

Черното може да носи коренно различни послания. Може да изглежда модерно, или традиционно, да възбужда, или да успокоява. Използвано като контраст, то най-често добавя драма и дълбочина към настроението, което се опитвате да пресъздадете.

Анна Улф

  • Етикети:

Още от Потребителски стоки и услуги


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80078
  • GBP
    1
    2.28624
  • JPY
    100
    1.15559
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички