Министерството на икономиката, енергетиката и туризма започва от днес рекламна кампания за България на летище Франкфурт - едно от най-големите в Европа и второ по натовареност на континента.
Акцията се осъществява съвместно с “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”, съобщиха от пресцентъра на МИЕТ.
Билбордове на теми "Море", "Култура" и "Еко" представят страната ни като атрактивна дестинация пред милионите пътници и посетители на аеропорта.
Кампанията ще продължи един месец.
Рекламата на летище Франкфурт е един от най-добрите начини за популяризиране на българския туризъм сред хора от различни точки на земното кълбо. Всеки месец през терминалите тук преминават над 4 милиона пътници от цял свят. Придружават ги още 1.5 милиона посрещачи, изпращачи и други лица.
Коментари