ЕСПЧ: Работодателите нямат право да следят кореспонденцията на служителите без предупреждение


ЕСПЧ: Работодателите нямат право да следят кореспонденцията на служителите без предупреждение

2096

Конфедерацията критикува първото решение на ЕСПЧ като прекалено строго. Синдикалистите препоръчаха първо да бъде правена устна забележка като дисциплинарна мярка, а уволнението да се използва при повторни нарушения или сериозни провинения.

Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд ЕООД

IBAN: BG53UBBS80021021528420

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Още от Младият бизнес


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.78208
  • GBP
    1
    2.20058
  • RUB
    100
    2.51556
  • JPY
    100
    1.65861
виж всички

Крипто валути


  • Bitcoin Cash
    1
    421.32
    404.68
  • Litecoin
    1
    78.57
    75.45
  • Ethereum
    1
    375.42
    360.74
  • Bitcoin
    1
    16361.16
    15722.34
виж всички
Реклама

Най-четени новини


  • Ще оцелее ли Renault?...
    Ще оцелее ли Renault?

    Френският финансов министър предупреди, че автомобилният гигант Renault може да изчезне, ако в скоро време не получи финансова помощ. Това предупреждение идва само няколко часа, след като се появиха информации, че японският дългогодишен партньор на Renault - Nissan може да съкрати 10 000 свои...

  • Отварят баровете, дискотеките и нощните...
    Отварят баровете, дискотеките и нощните клубове

    Нощните клубове, дискотеките и баровете ще отворят врати от 15 юни. Това е поредна стъпка на правителството по пътя на отхлабването на мерките срещу разпространението на коронавируса у нас, съобщава Нова телевизия. От 1 юни ще бъде разрешено на ресторанти, кафенета и сладкарници да работят и в...

виж всички
Реклама