Facebook е основният рекламен канал на малкия и среден бизнес у нас


Facebook е основният рекламен канал на малкия и среден бизнес у нас
Снимка:

594

Рекламните приходи от социалните мрежи в световен мащаб ще нараснат от спечелените 4.7 млрд. долара през 2012 година до 11 млрд. долара през 2017 според новите прогнози на анализаторската компания BIA/Kelsey. Анализаторите отдават този ръст както на разпространението на местни марки, така и на развитието на малкия и среден бизнес.

Тази тенденция се забелязва ясно и у нас, където Facebook се е превърнал в основeн рекламен канал за малките и средни предприятия. Това сочат данните на най-успешната агенция за Facebook маркетинг в България BeShared*.

”Facebook все повече ще измества традиционните рекламни канали като телевизията, вестниците и билбордовете. Нарастването на популярността на социалната мрежа даде невероятната възможност на малките предприятия да развиват своя бизнес чрез достъпна реклама. Повечето собственици на малки и средни компании вече осъзнават стойността на услугите на Facebook, който бързо се превърна в основен рекламен канал на тяхната марка”, казва Борислав Айтов, изпълнителен директор на BeShared.

Причините за разрастването на пазара са няколко. Първо, рекламата във Facebook през 2012 година е отбелязала 22% ръст на възвращаемост на инвестициите, показва скорошно изследване на най-големия в света технологичен уебсайт Mashable.

Другото обяснение е в ефективната и рентабилна целева реклама, която социалната мрежа осигурява. „Facebook е единственият рекламен канал, който позволява точно таргетиране на вида на аудиторията, до която искате да достигнете. Това е изключително ценно за малкия бизнес, който все повече търси услугите ни”, казва Айтов.

Според него търсенето на Facebook маркетинг в следващите 4 години ще се увеличи с поне 80%, следвайки световните тенденции в тази област. „Собствениците на малък и среден бизнес в България се обръщат към нас, тъй като кампаниите в социалната мрежа са лесно измерими и дават бързи резултати. На малък пазар като нашия бързината е основно конкурентно предимство. Освен това рекламните кампании във Facebook позволяват лесна комуникация с публиката”, коментира още той.

Повече информация ТУК.

*BeShared е първата по рода си и най-голямата в България компания за Facebook маркетинг. Управлява фен страници с над 4,5 млн. фенове. Компанията е съсредоточена върху механизмите на рекламните разработки в социалната мрежа и предлага пълно обслужване и популяризиране на брандове във Facebook. Повече информация може да намерите тук.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80361
  • GBP
    1
    2.28258
  • JPY
    100
    1.15757
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички