Продуктите на Google, които се провалиха с гръм и трясък


Продуктите на Google, които се провалиха с гръм и трясък
Снимка:

2773

Не сме свикнали да поставяме думите "провал" и "Google" в едно изречение. Но дори специалистите на един от технологичните лидери на пазара не са безгрешни. През годините Google се опита да лансира няколко продукта, които не просто не привлякоха вниманието на потребителите, а напълно се провалиха. От Android Authority ни припомнят кои са те.

Google Answers (2002–2006)

Преди старта и бързото популяризиране на Yahoo Answers, през 2002 година Google пусна своя Q&A платформа наречена Google Answers. Yahoo версията беше по-скоро като форум, в които информирани потребители се мотивираха да отговарят на въпроси на други потребители чрез натрупване на точки и известност, а идеята на Google беше да направи Google Answers платена услуга. Потребителите трябваше да публикуват своите въпроси и да плащат по 2 долара за отговор или по 200 долара, ако искат отговори от експерти. Google оправдаваха високите такси с получаването на висококачествени отговори, но това не заинтригува потребителите и услугата скоро беше забравена.

Google Wave (2009–2010)

Преди Google+, Hangouts, Google Docs и Inbox, Google имаше платформа, която се стремеше да бъде комбинация от всички по-горе изброени услуги. Платформата Google Wave беше пълна бъркотия, а създателите ѝ бяха фанатизирани в амбициите си. Въпреки че имаше малък брой потребители, които ценяха това, което Google се опитваха да направят с Wave, по-голямата част от хората смятаха услугата за твърде сложна и неизползваема.

Google Buzz (2010–2011)

Когато стартираха Google Buzz, от Google имаха амбицията да репликират обновяването в реално време, толкова популярно в Twitter и Facebook и включиха Buzz автоматично към електронната поща на потребителите в Gmail, давайки им възможност да добавят към своя профил контактите, които да ги следят и да бъдат уведомявани по имейл за обновяванията на статуса и новите неща около тях. Проблемът беше именно „автоматичното” добавяне на Buzz и това, че потребителите не бяха попитани дали желаят услугата, дали желаят да се включат в списъка на своите приятели и какво би им донесло това.

Google Nexus Q (2012–2013)

Nexus Q е трябвало да бъде иновативно устройство за домашно забавление. Вместо това, то се оказа един абсолютен провал. Така или иначе това нещо успя да изсмуче солидна сума пари от Google. А днес дори не можете да си купите Nexus Q. Все пак много от идеите зад Nexus Q бяха използвани в Chromecast на Google, който дебютира през 2013 година.

Google Glass (2013–2015)

На теория, Google Glass е една брилянтна идея, но както изглежда тя изпревари времето си и никога не успя да се възприеме от хората по начина, по който Google се надяваха. Идеята беше да се даде на потребителите компютър, който те могат да използват по всяко време и начин в тяхното ежедневие, но високата цена и някои други фактори повлияха негативно върху ентусиазма на потребителите. Google все още не са се отказали официално от Google Glass, но в момента компанията не развива този проект.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82549
  • GBP
    1
    2.2837
  • JPY
    100
    1.16398
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички