Тестват система за онлайн плащане в социалните мрежи


Тестват система за онлайн плащане в социалните мрежи
Снимка:

310

Известна европейска медийна компания тества система за онлайн плащане посредством едно щракване във Facebook и Twitter.

Предполага се, че платформата може да увеличи продажбите на пресата, музикалната индустрия и останалите евтини стоки и услуги, съобщи Ройтерс.

Интернет се превръща във все по-голям проблем за издателите, които искат да печелят пари от материалите си в мрежата. Много от тях са разтревожени, че ще отблъснат читателите си, ако ги помолят да плащат пълен абонамент.

Новата система, разработена от известна белгийска компания, цели да накара потребителите да плащат поотделно за всяка статия и всеки музикален файл, без да попълват формуляри и въвеждат данни за кредитните си карти.

Фирмата Paycento се уповава на факта, че сърфиращият често използва този тип сайтове, като свързва с тях профила си във Facebook, Linkedin и Twitter.

Това значи, че клиентите на уебсайтовете ще могат да плащат за дадени услуги само с един клик върху бутони, наподобяващи познатите им вече "Share" и "Tweet". Преди това обаче потребителите трябва да си открият сметка в Paycento.

Мрежите са нещо като онлайн лични карти и нашата идея произлиза от това, обясни Пиетер Дюбоа, основател на компанията.

В момента вървят бета тестове на платформата. От компанията твърдят, че най-вероятно системата ще бъде активна в края на юни или началото на юли.

  • Етикети:

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80911
  • GBP
    1
    2.28725
  • JPY
    100
    1.19659
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички