TriggMine за Expert.bg: Парите са ключовият фактор за успех в имейл маркетинга


TriggMine за Expert.bg: Парите са ключовият фактор за успех в имейл маркетинга
Снимка:

3503

Да правиш успешен бизнес в Украйна в настоящата ситуация никак не е лесно. Но не е и невъзможно. Доказват го създателите на старт-ъпа TriggMine, които представиха проекта си на семинара CEEDS'15 by Webit. TriggMine е услуга за имейл маркетинг, предназначена за онлайн магазини. Според данните използването ѝ увеличава броя на покупките с 20-30%. Как ли? Тя анализира състоянието на сайта, ако даден потребител го напусне без да купи нищо и след това му праща имейли с подходящи предложения. Изработва и стратегии, свързани с отстъпки и подаръци за клиентите. Повече за начинанието разказва Кристина, един от старши мениджърите.

Как се зароди идеята за старт-ъпа?

„Заехме“ я от американския пазар. Там отдавна се предлагат такива услуги и много онлайн търговци ги използват. В Украйна и Русия обаче това е нещо ново. Затова решихме да се опитаме да го наложим в тези страни и се получи. Сега искаме да разширим бизнеса и в други европейски държави.

От колко време съществува компанията?

От една година, но преди това прекарахме още една в тестване и развиване на идеята.

Голям ли е екипът ви?

В офиса в Киев сме четирима души, които се занимаваме с маркетинг, продажби и т.н. Както се досещате, сме много заети. Понякога работим по 24 часа в денонощието. Имаме още 10 човека обаче, които ни помагат за различни проекти и за усъвършенстването на услугата.

Трудно ли ви беше да се утвърдите на украинския и руския пазар?

Да. Хората не бяха наясно какво представлява тази услуга и защо ще им бъде полезна. В Западна Европа е по-лесно. Там, когато кажеш „имейл маркетинг“, веднага привличаш вниманието. В Украйна и Русия трябва да обясняваш на много базова основа какво изобщо е това.

Коя е ключовата състава за постигане на успех във вашата сфера?

Парите (смее се). Единственият начин да продадеш услугата на търговците е да им покажеш колко ще спечелят от нея. Това и правим. Чак когато видят цифрите, се убеждават, че е нещо, което ще работи в тяхна полза.

Как планирате да развивате бизнеса в бъдеще?

Наскоро пуснахме нова версия на услугата и разширихме обхвата ѝ. Сега планираме да добавим още неща, като например поп-ъп прозорци, които промотират дадени продукти. Искаме да предложим по-голямо разнообразие на клиентите си.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82481
  • GBP
    1
    2.28811
  • JPY
    100
    1.16232
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички