Печалбите от реклами на телевизиите паднали с 5,5% миналата година


Печалбите от реклами на телевизиите паднали с 5,5% миналата година
Снимка: Thinkstock

2230

Рекламните приходи на всички медии в България са били 307 млн.лв. през 2014 г. Това съобщи Красимир Гергов, председател на Българската асоциация на комуникационните агенции. Той откри 19-ия Форум на рекламата днес, организиран всяка година от асоциацията, съобщава "24 часа". 

Според Гергов брутните приходи на телевизиите са се увеличили с 5,3%, но нетните - т.е. чистата печалба от реклама, е спаднала с 5,5%. Рекламата в пресата нараства, сочат данните на Гергов. Брутно приходите й са се увеличили с 6,2%, а нетно - с 2,9%. Нетните приходи от реклама за радиото са се увеличили с 3,3%, а за външна реклама - с 9%.

Нетните печалби за онлайн рекламата са намалели с 8%, но данните на Гергов не отчитат рекламата в Google и социалните мрежи. Ако и тя влезе в сметките, тогава ръстът на онлайн рекламата у нас минава 20% в сравнение с 2013 г.

Още от Финанси и застраховане


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.80827
  • GBP
    1
    2.28037
  • JPY
    100
    1.19608
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички