Как да привлечете повече чуждестранни гости във вашия хотел?


Как да привлечете повече чуждестранни гости във вашия хотел?
Снимка: iStock/Guliver

Светът става все по-глобален, защо и вие да не привлечете повече чуждестранни туристи във вашия хотел? С почти неограничените начини за придвижване, а също желанието на все повече хора да пътуват по света - било то по работа или за удоволствие, това отговаря огромни възможности за хотелиерския бизнес. Не очаквайте обаче, че чуждестранните туристи просто ще почукат на врата ви. Необходимо е да положите целенасочени усилия и да изградите подходяща стратегия. Екипът от специалисти в хотелиерския маркетинг на Upguest.bg издава някои ценни съвети как може да го направите:

Направете внимателно проучване

За да може да създадете работеща стратегия за привличане на международни гости, то първо трябва да започнете с проучване. Стартирайте от там хора от какви националности най-често посещават града или курортното селище, в което е разположен вашия хотел. Само това обаче не е достатъчно. Разберете повече за техния профил и интереси - на каква възраст са, дали идват на семейни почивки, ваканция с приятели, или по бизнес, как прекарват времето си, какви доходи имат и т.н. Колкото по наясно сте с вашата целева аудитория, толкова по-лесно ще ви бъде  да ги превърнете в гости на вашия хотел.

Уверете се, че хотелът ви е готов да посрещне чуждестранни туристи

Преди да започнете активна работа по привличане на гости от други страни, първо се убедете, че хотелът ви е готов да отговори на техните нужди. Едно от най-важните неща е да стопите езиковата бариера. Необходимо е по-голямата част от служителите в хотела да имат добър говорим английски език, който е един от най-често използваните за международна комуникация.  Още по-добре е да има и някой, който говори майчиния език на гостите (ако той не е английски).

Препоръчително  е различните указателни табели, менютата в ресторанта, рекламите материали в стаите и всякакъв друг тип информация да бъде достъпна на няколко езика, за удобство на гостите.

Не на последно място, уеб сайтът на хотела също трябва да има опция за мултиезичност, което значително би улеснило чуждестранните гости да научат повече информация за услугите и удобствата, които предлагате.

Използвайте реклами, за да достигнете до тях

Ако вашият хотел се намира в Банско,  но искате да привлечете гости от Австрия например, най-лесният начин е като използвате възможностите на онлайн рекламите в платформи като Google, Facebook и Instagram.

Ако заложите на pay-per-click реклами в Google, важно е да подберете подходящите ключови думи. Казано по друг начин, помислете как вашите австрийски гости биха потърсили хотел в Банско. Какво ще напишат в търсачката? В случай, че решите да се насочите към реклами в социалните мрежи, правилното таргетиране, заедно с отличното графично и текстово съдържание е ключово, за да ангажирате вниманието на потенциални клиенти. Не забравяйте, че всички реклами трябва да водят до сайта ви или специална лендинг страница, която да бъде на конкретния чужд език или на английски.

Промотирайте ревюта от доволни клиенти и местни атракции

Това са два ключови елемента, които е препоръчително да включите в рекламите, а също и в съдържанието на профилите ви в социалните мрежи. Отличните ревюта от клиенти, още по-добре, ако са подкрепени със снимки или видео, са чудесен начин да дадете сигнал на вашите потенциални гости от чужбина, че вашия хотел е правилното място за техния престой. Ако тези коментари са автентични, те ще изградят повече доверие и имат потенциала да генерират повече резервации.

Вашият хотел може да е повече от чудесен, но много от чуждестранните туристи биха искали да прекарат време навън, за да се забавляват и да научат повече за местните традиции, история и обичаи. Затова възползвайте се от предимствата на локацията, покажете им какви природни или исторически забележителности могат да посетят, организирайте специални събития, популяризирайте местни фестивали, музикални концерти и други активности, които биха привлекли повече интерес.

Всичките тези съвети ще ви помогнат да превърнете вашия хотел в желана дестинация за чуждестранните туристи!

Още от Туризъм


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.67423
  • GBP
    1
    2.26369
  • JPY
    100
    1.1327
виж всички
Реклама

Най-четени новини


  • Обрат с цените на храните...
    Обрат с цените на храните...

    Цената на потребителската кошница е с един лев по-ниска тази седмица от 98 на 97 лева, като за разлика от миналата седмица тя вече върви надолу. Това съобщи Велизар Георгиев, член на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ) на пресконференция. По думите му понижението при цените на...

  • Цената на петрола е в нова посока след...
    Цената на петрола е в нова посока след...

    Цената на петрола пое надолу в ранната азиатската търговия днес. Пазарните участници анализират ефектите от планираната тристранна среща между лидерите на Русия, Украйна и САЩ за прекратяване на конфликта, която би могла да доведе до прекратяване на санкциите срещу руския суров петрол, предаде...

  • Инфлацията в България отново е над 5...
    Инфлацията в България отново е над 5...

    Годишната инфлация в България за юли 2025 г., измерена през Индекса на потребителските цени (ИПЦ),отново скочи над 5 процента, като е 5,3 на сто. Това показват най-новите данни на Националния статистически институт (НСИ). За сравнение, през юни годишната инфлация бе 4,4 на сто. Месечната инфлация...

  • Какво се случи с цената на петрола след...
    Какво се случи с цената на петрола след...

    Цената на петрола остава почти без промяна днес след спад в началото на търговията, тъй като САЩ не оказаха допълнителен натиск върху Русия да сложи край на войната в Украйна чрез мерки за прекъсване на износа на петрол след срещата на лидерите на двете страни, предаде Ройтерс. Президентът на САЩ Доналд...

  • Агенцията по кадастър ще има достъп...
    Агенцията по кадастър ще има достъп...

    Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК) ще получи тази седмица пълен достъп в реално време до информационната система на Имотния регистър. Новият механизъм бе решен след проведена среща между ръководствата на двете институции и има за цел да ускори обработката на преписките и да повиши...

  • Нов обрат с цената на петрола...
    Нов обрат с цената на петрола...

    Цената на петрола отбеляза спад в сутрешната търговия днес след неочаквано рязкото поскъпване в предходната сесия, като вниманието е насочено към ефекта, който предстоящата среща между лидерите на САЩ и Русия може да има върху световното предлагане. Спадът в цените отразява и данните за индекса...

виж всички