Бъдещето на букмейкърските бонуси е в персонализацията


Бъдещето на букмейкърските бонуси е в персонализацията
Снимка: iStock/Guliver

946

В днешно време ще открием, че всеки един бизнес се стреми да предостави колкото се може по-близки предложения до своите клиенти. И това е напълно нормално, в днешно време откриваме, че профилът на един клиент е от особено значение, но докато говорим за опознаването на аудиторията, не трябва да забравяме, че всеки човек е напълно индивидуален.

След като заглавието го посочва и говорим за сферата на развлечения, където влизат и спортните прогнози, можем спокойно да разгледаме и какви точно са техните предложения. Анализаторите вече ни показват някои от основните betway бонуси и промоции и по-запознатите клиенти най-вероятно знаят какво точно могат да получат.

В този ред на мисли спокойно можем да кажем, че бъдещето, при това не само за този сектор, е ориентирано изцяло към персоналните оферти. Защо? Всеки бранд иска да има колкото се може повече лоялни потребители, които дори няма да имат нужда от търсенето на предлагана услуга. Това обаче е сложно изискване, поради няколко причини – все повече клиенти се защитават много сериозно и вече не са толкова смели, когато дават съгласието си да се използват бисквитки и други видове лична информация.

В платформите на букмейкърите ще открием, че това обаче е далеч по-лесно и възможно. Ако се чудите каква е причината, първо ще открием, че това е една от най-защитените платформи в мрежата. Причината е, че тук не само се намесва законодателството, но и клиентите получават възможно най-високата степен на защита. Ако не ни вярвате, помислете колко пъти сте чули за изтичане на лични данни от платформа на букмейкър в последното десетилетие. След това го сравнете с количеството пробиви на социалната мрежа и ще стигнете сами до отговора.

Истината е, че нито един букмейкър, лицензиран на територията на страната, няма право да предоставя личните данни на своите клиенти на трети лица. Изключението може да бъдат институции като ДАНС и НАП, но никой друг не може да изисква такава. Впрочем самият лиценз е с ограничено право, тоест точно тези практики са забранени и при откриването на такъв пропуск, изобщо няма да се изненадаме, когато се намеси комисията за защита на личните данни, която в това отношение работи изцяло за  своите клиенти.

След като обяснихме основните практики, нека разберем и как самите клиенти ще получат персонализирани промоции. Идеята е, че брандът може да разглежда интересите на своите клиенти, но само в своята собствена платформа. Това означава, че ако един почитател прави своите прогнози на футбол, той ще има такива промоции, ако се забавлява в казиното, най-вероятно бонусите ще бъдат активирани точно там.

Това обаче изисква време, защото има един период на опознаване. На този етап, информацията се обработва от екип, който разглежда интересите и предлага правилните бонуси. Тук обаче има един проблем – времето все още не е достатъчно бързо. Ето защо и някои брандове започнаха да инвестират в изкуствен интелект. Същият може не само да следи и да изучава поведението на клиентите, но за много по-кратки периоди да дава пълната информация за една промоция. Нещо повече, най-вероятно ще го прави абсолютно самостоятелно и няма да има нужда от човешка намеса.

Изкуственият интелект е програма, която много ясно и бързо може да предскаже интересите на клиента, следователно играта с редуциран риск може да бъде активна за по-големи периоди от време, като именно това ще се случва с помощта на бонуси и промоции.

От друга страна не трябва да забравяме, че това не е лека инвестиция, защото самата технология все още не е в завършен вид, но както се досещаме, този сектор е един от най-активните и сериозни инвеститори в сектора на технологията. И най-вероятно тук ще видим първата и активна употреба на изкуствен интелект. В момента не трябва да забравяме, че Google също използват такъв, но техният все още не е толкова развит.

В този случай ще видим една доста добре работеща система, но за жалост не можем да бъдем категорични кога точно ще се случи тази иновация. Знаем само, че редица брандове вече разработват системата си.

Още от Пазари


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.83594
  • GBP
    1
    2.28431
  • JPY
    100
    1.18765
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички