Хитър ход ли е от страна на Уинбет да включи популярни лица в кампанията си?


Хитър ход ли е от страна на Уинбет да включи популярни лица в кампанията си?
Снимка: Winbet

3297

В началото бе заигравката с Рачков. После тя прогресира и получихме едни забавни и доста готини видео реклами с участието и на Рачков, и на Стоичков. А през последните няколко седмици се наслаждавахме и на още звездни участия на платформата winbet Bulgaria – Тита, Азис, Алекс Петканова, Диона, Диляна Попова, Биляна Йотовска са само част от имената на български любимци, превърнали се в част от букмейкъра.

Добър ход ли бе всичко това? Заслужаваше ли си от Уинбет да инвестират толкова много средства в реклама и маркетинг? Има ли смисъл толкова нашумели личности да се появяват в непозната за тях среда, в хазартната среда?

Ще се опитаме да отговорим на тези въпроси през призмата на обикновени зрители и почитатели на Уинбет. Защото истината е, че букмейкърът има немалко такива у нас. А според последните неофициални данни компанията упорито продължава да расте. Растежът й не се измерва единствено и само в броя услуги, които предлага, или във финансовите постъпления. Растежът на аудиторията й е осезаем. Това означава, че кампаниите им с известни личности всъщност са успешни. След като те привличат нови клиенти на страницата на Уинбет, значи има за какво да се правят. Най-хубавото е, че популярните личности, използвани в кампаниите на букмейкъра са доста разнообразни и са любими на различни таргет аудитории. Това означава, че от Уинбет се разрастват и по отношение на нови типове клиенти.

Друго предимство за букмейкъра да прави подобни кампании е, че те показват на настоящите потребители един неоспорим факт: Уинбет не стоят на едно място, а пробват нови неща, развиват се, правят всичко възможно, за да не оставят своята аудитория да скучае. Това са важни неща за един лоялен потребител на букмейкър. При всички случаи активните играчи на Уинбет са доволни, че от компанията са също активни и импровизират с нови похвати и стратегии за справяне с конкуренцията.

Що се касае до конкуренцията, Уинбет няма такава! Да, от Палмс Бет също направиха доста добри рекламни кампании и също с популярна личност. Но звездите в последната кампания на Уинбет са прекалено много и доста големи, за да говорим за някакво основателно сравнение. В този смисъл Уинбет са убедителни и категорични, че ще залагат на иновативното и различното и за в бъдеще.

Последно, но не по важност, трябва да отбележим и друго: Уинбет не се ангажират само и единствено с реклами и кампании. Паралелно с тези си дейности те продължават да растат и на ниво услуги и нови екстри. Обикновено, когато се инвестира само в реклама, се поражда съмнението доколко е успешна и надеждна дадена компания. За Уинбет такива съмнения не следва да има. Букмейкърът постоянно обновява бонусите си, търси нови лиги и турнири за спортни залози, а освен това се стреми да предоставя и максимално най-високите за пазара коефициенти. Не са малки и усилията за развитие и в казино секцията. Тук ще намерите наистина отлични предложения и то достъпни неограничено 24/7. Така че, не, няма как да твърдим, че Уинбет са успешни само заради рекламите и кампаниите си. Те се представят на доста високо ниво на българския хазартен пазар.

Още от Пазари


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.83027
  • GBP
    1
    2.27568
  • JPY
    100
    1.18127
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички