Най-честите грешки на младите предприемачи и как да се избегнат


Най-честите грешки на младите предприемачи и как да се избегнат
Снимка:

1075

Често сме чували, че голяма част от бизнес начинанията на младите се разпадат в първата година. Но защо умни, амбициозни и трудолюбиви хора се провалят? Става въпрос за комбинация от фактори – от конфликти с партньори до финансови проблеми. Най-често обаче причината е, че не могат да пласират продукта или услугата си. Сайтът Under20CEO ни запознава с някои от грешките на младите предприемачи и как могат да се избегнат.

Грешка 1: Опитвате се да помагате на всички.

На доста млади бизнесмени им се иска продуктите или услугите им да се полезни за хора от всякакви възрасти и професии. Ако се опитат да ги направят прекалено универсални обаче могат в крайна сметка да ги превърнат в непотребни за никого. Затова прекалено широката таргет група е по-скоро минус.

Решението: Фокусирайте се върху специфична група клиенти. За целта си съставете списък с чертите на идеалния клиент – какво иска, какво го вдъхновява, какви биха били опасенията му. Опитайте се да погледнете предлаганото от вас през неговите очи. Това ще ви помогне да изясните посоката си на работа.

Грешка 2: Имате прекалено големи очаквания.

Много предприемачи си представят следната картина – прекарват няколко месеца в забутана стая или мазе, разработвайки даден продукт, после той става хит, а те се събуждат милионери. За съжаление в живота рядко се случва така. По-скоро човек може да хвърли доста усилия и след това да установи, че никой не се интересува от неговите стоки/услуги.

Решението: Преди да предприемете каквото и да било, направете си маркетингово проучване. Вплетете исканията на потребителите в собствените си идеи. Не пускайте веднага продукта на пазара, направете няколко теста в отделни магазини и вижте как се получават нещата. В зависимост от това ревизирайте очакванията си – те трябва да се реалистични.

Грешка 3: Опитвате да привлечете твърде много внимание.

Често бизнесмените се стремят да ги чуят много хора, а пренебрегват личната комуникация с отделния клиент. А именно тя привлича потребителите, кара ги да се чувстват ценени. Вниманието към тях ще ги накара да ви уважават и да възприемат като високо качеството на продукта/услугата.

Решението: Всеки път, когато правите реклама, се обръщайте директно към идеалния си клиент. Опитайте се да му отправите послание, което да е разбираемо за него и да предизвика интереса му.

 

  • Етикети:

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.82447
  • GBP
    1
    2.28285
  • JPY
    100
    1.17284
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички