4 мита за имейлите, на които не трябва да вярвате


4 мита за имейлите, на които не трябва да вярвате
Снимка: Thinkstock

5598

Всеки има различна практика, когато става въпрос за електронна кореспонденция. Някои предпочитат да отварят и четат имейлите си рано сутрин, други - късно вечер, когато са отметнали другите си задължения. В пространството обаче се тиражират и доста митове относно ефективността на електронната поща. От Mashable представят четири от тях, на които не бива да вярвате.

Мит 1: Понеделник е най-добрият ден за изпращане на имейли

Понеделникът е добър ден за изпращане на имейли дотолкова, доколкото е в началото на работната седмица и хората имат време да наваксат преди затъването в други отговорности. Всеки ден от седмицата обаче е еднакво подходящ за това действие. Още повече че според анализаторите най-много отговори на имейли се изпращат през уикенда, защото хората имат нужда да обмислят отговора си, а и тогава разполагат с повече време.

Мит 2: Изпратените имейли сутрин получават по-бързо отговор

Според проучване имейлите, изпратени между 6 и 7 часа сутринта, както и тези изпратени след 20 часа, получават най-бързо отговор. Това обаче не е непоклатимо правило и зависи от хората, на които пишете.

Мит 3: Темата на имейла трябва да е кратка

Темата на имейла е като заглавие. Тя трябва да подсказва на получателя за какво се говори в писмото и нейната дължина няма отражение върху това дали на него ще му бъде отворено. Темата на имейла обаче не трябва да е по-дълга от самия имейл. Ако целта ви е да сте успешни, търсете стратегически ключови думи, които да използвате, за да привлечете вниманието на получателя.

Мит 4: Изпращането на имейл до повече хора означава повече отговори

Не се поддавайте на изкушението да изпращате имейл до много получатели наведнъж само защото се нуждаете от бърз отговор. Колкото повече хора носят отговорност, толкова по-лесно е те да се измъкнат от задължението си и да се надяват, че някой друг ще свърши работата им и ще ви отговори.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.79319
  • GBP
    1
    2.32712
  • JPY
    100
    1.13487
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички