Как шефът да е приятел със служителите, без да прекрачва границата

Как шефът да е приятел със служителите, без да прекрачва границата
Източник: Thinkstock

Приятелствата в офиса са сложни особено ако вие сте шефът. Важно е да поддържате добри отношения със служителите и те да се чувстват комфортно около вас. Но в същото време има една граница, която не бива да се прекрачва, ако не искате хората да загубят респект и да се опитват да използват близостта ви. Как да се поддържа балансът съветва Inc.com.

Ако искате да се сближите с подчинените си:

- ги питайте по-често за мненията им;

3 разлики в подхода на мъжете и жените към работата

Повечето качества на даден човек са специфични за него и не зависият от пола му. Има обаче и определени разлики в п...

- оставайте врата си винаги отворена за тях (матефорично казано - нека знаят, че могат да се обърнат към вас за проблемите си);

- показвайте, че им имате доверие;

Никога не давайте тези 8 неща на работодател, преди да ви е наел

Търсенето на работа може да е дълъг и изтощителен процес. Затова и някои хора, които от много време все не успяват ...

- изразявайте благодарност, оценявайте усилията им;

- бъдете позитивни. Хората са привлечени от енергичните и оптимистични личности.

Ако искате да поставите по-ясна граница в отношенията ви:

- направете по-стриктен график на времето в офиса;

- учтиво отказвайте покани за събирания в извънработно време, когато те станат прекалено чести;

- конкретизирайте ролите, които всеки има на работното място, и подчертайте, че те не трябва да се размиват;

- правете забележка на служителите, когато разговорите им с вас станат прекалено лични или неуместни.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.