Популярната в цял свят платформа за споделено пътуване Uber, която беше спряна в България, започна да определя таксата за превоз на база на популярността на маршрута.
Досега системата беше да се взема такса, базирана на дължината на дистанцията, времетраенето и броя на повикванията за определена област. Сега обаче вече действа опция за определени клиенти, ползващи Uber по маршрути, по които има наплив от клиенти, пише Business Insider. Новият модел е разработен и на база маркетинг проучване – оказва се, че клиентите са склонни да плащат повече, когато им се налага да пътуват по маршрути, ползвани от мнозина чрез Uber. Иначе се създава прекалено търсене и трябва да се чака.
Авторитетното издание уточнява, че през миналата година загубите на Uber в световен мащаб са над 2,8 млрд. долара. Затова и Uber се мъчи да намери нови източници на приходи. Според един от директорите на компанията – Даниел Граф, с новата система могат да се правят повече пътувания. Клиенти обаче вече недоволстват от новия метод и твърдят, че той облагодетелства по-богатите.

 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                                                
                                                
                                                
                                                                                     
                                                         
                                                         
                                                         
                             
             
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                
Коментари