Направете тези 10 неща, за да останете насаме със себе си

Направете тези 10 неща, за да останете насаме със себе си
Източник: Facebook

Приятели? Страхотни са. Семейства? Обичаме ги. Но понякога се нуждаете от малко време. Прекарването на време със себе си Ви дава възможност да презаредите батериите си, да направите всичко, което искате да направите, и да научите как да станете по-независими и самостоятелни. Наред с тези предимства, прекарването на време сами може да укрепи въображението и творчеството Ви.

Независимо дали сте добре запознати със соловите изяви или сте набожен екстроверт, ето Ви 10 забавни неща, които можете да направите сами.

1. Отидете на кино

Ако се притеснявате да отидете самостоятелно на място, където повечето хора ще бъдат по двойки, киното е страхотно място, от което да започнете, тъй като е супер тъмно и анонимно, и не е нужно да споделяте пуканките си. Бонус: не трябва да убеждавате никого да излезе с Вас.

2. Станете доброволец

Отделете време да помагате на хора, които не са толкова щастливи, колкото и вие. Проверете мрежа за ангажиране на доброволци, която може да ви помогне да откриете различни възможности.

3. Тичайте

Основната концепция е подобна на медитацията или използването на фокусирано внимание за намаляване на стреса, подобряване на съня и повишаване на фокуса и креативността. За да го пробвате, отидете да потичате, както обикновено бихте направили, но направете съгласувани усилия, за да изчистите ума си и да се съсредоточите върху дишането си. Можете да бягате без слушалки и да бъдете напълно сами с мислите си или да слушате успокояваща музика.

4. Отидете на вечеря в любим ресторант

Първо, няма никакъв натиск да говорите, което означава, че можете просто да се отпуснете и да се насладите на вечерята си. Второ, всъщност можете да се съсредоточите върху храненето внимателно - да дъвчете и да се наслаждавате на това, което е на чинията. Трето: хората гледат.

5. Отдайте се на грижа за себе си

Няма нищо по-хубаво от СПА ден, в който се отпускате и се отдавате изцяло на грижа за себе си. Пуснете си релаксираща музика, направете си маска на лицето и косата и се погрижете за ноктите си. Ще се почувствате страхотно.

6. Започнете да учите нов език

Ползите от това са три. Първо, изучаването на нов език стимулира мозъка Ви по един наистина здравословен начин. Второ - и донякъде повърхностно - готино е и културно да можеш да говориш повече от един език. И трето, това е идеалното извинение да се възнаградите с пътуване до страната, чийто език изучавате, след като достигнете определено ниво на владеене.

7. Сгответе си изискана вечеря

Извадете най-красивата си готварска книга - или прегледайте сайт, който е изпълнен с вкусни опции - и изберете ястие, което изглежда невероятно, но обикновено можете да го приготвите, защото сте твърде ангажирани. След това отидете в магазин за хранителни стоки, сложете любимия си плейлист и се заемете с работата. Ако се окаже страхотно, ще бъдете горди със себе си. Ако не, винаги може да си поръчате индийско.

8. Медитирайте

Медитацията е свързана със значително намаляване на кръвното налягане. Красотата на медитацията е, че тя може да бъде направена навсякъде - по всяко време. За да започнете, просто имате нужда от отпускаща музика и спокойствие. Опитайте се да изгоните всички мисли от ума си и ще се почувствате много по-спокойни.

9. Подредете дома си

ОК, така че знаем, че това не е забавно за някои хора, но ако сте човек, който намира радост в подреждането и реорганизирането, това е чудесен начин да релаксирате. Бонус: ще се почувствате презаредени с енергия, когато изчистите пространството в дома си от всички неща, които не Ви трябват.

10. Изключете телефона си

Толкова освежаващо е да прекарате дори само един час без чат, съобщения, мейли, Facebook и Instagram. Опитайте.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.