5 подценявани навика на супер успешните хора

5 подценявани навика на супер успешните хора
Източник: iStock/Guliver

Успехът не е случайност. Той изисква търпение, много усилия и последователност. Най-успешните хора знаят, че ежедневните рутинни действия предопределят пътя на успех или провал. Дори и дребните навици могат да окажат огромно влияние върху постигнатото. Затова, ако смятате, че вашето ежедневие се нуждае от фина настройка, може да си „сверите часовника” с навиците на супер успешните хора.

1. Задават въпроси

Не се страхувайте да задавате твърде много въпроси. Успешните хора са вечно любопитни, интересуват се от детайлите и държат да разберат как работят нещата. Ако има нещо, за което не са сигурни или нещо, което не знаят, искат обяснение. Задаването на твърде много въпроси не ви кара да изглеждате глупави, дори напротив – ако се правите, че разбирате всичко и после се издъните, ето тогава със сигурност ще изглеждате глупаво.

2. Анализират чувствата и емоциите

Успешните хора не потискат емоциите си. Въпреки че са лидери, които дават отлични резултати и висока ефективност на работа, те все пак са човешки същества. А ако наблюдавате известно време хората, достигнали последните стъпала на стълбичката на успеха, ще забележите, че голяма част от тях са наистина темпераментни и не се срамуват от това.

3. Изправят се гордо пред „вътрешния си критик”

Ако искате да успеете, не забравяйте, че състраданието е нещо, което трябва да практикувате редовно. Простете си за това, което сте объркали, колкото и непоправимо да ви изглежда и говорете със себе си, като че ли говорите с любим човек или близък приятел. Практикуването на състрадание „навътре” ще ви помогне да станете психически силни.

4. Казват „Не”

Всеки път, когато казвате „да” на нещо, всъщност казвате „не” на нещо друго. Практикувайте поддържането на граници - успешните хора знаят, че напредъкът идва, казвайки „да“ само на най-важните проекти, а не на тези, които другите са сметнали за важни.

5. Невинаги са в офиса

Работата от вкъщи може да не е чак толкова лоша идея. Всъщност, едно проучване от 2016г показа как най-иновативните служители разделят времето си между работата в офиса и у дома. Оказва се, че идеалното съотношение между двете е 80/20, тоест няма нищо лошо веднъж в седмицата да работите от комфорта на собствения си дом.

Редактор:

Expert.bg

Общо коментари / 0

Напишете коментар
Съгласявам се с общите условия за ползване на сайта
* Всички полета са задължителни. Коментарите подлежат на коментар.